Vnútorný rotor zapaľovania Malossi MHR Team II
Kód tovaru:
M.5519630
Dostupnosť:
Dostupné
Cena uvedena vždy za jednotku
Cena bez DPH:
€ 450,08
Cena s DPH € 540,10
Popis a doplňujúce informácie
Vnútorné rotorové zapaľovanie Malossi MHR Team II vhodné pre rôzne vozidlá Yamaha, MBK, Aprilia, Malaguti, CPI, Italjet, Benelli a Beta s kvapalinou chladeným motorom Minarelli s objemom 50 cm3.
S vnútorným rotorovým zapaľovaním MHR Team II možno spravovať viacero mapovaní bez potreby ďalšieho zariadenia. Zvolenú mapu možno meniť aj posunutím OFFSET o ďalšie ± 2° v krokoch po 0,5°.
Vďaka vývoju 8-bitového mikroprocesora uP STM8 s rýchlosťou spracovania 20 MIPS je teraz riadiaca jednotka ešte menej citlivá na rušenie a zlepšilo sa riadenie časovania zapaľovania.
Riadiaca jednotka CDI má 3 regulátory:
Môžete si vybrať z 8 naprogramovaných máp krivky zapaľovania:
Okrem prvotriednych komponentov bola vylepšená celá základná konštrukcia zapaľovania, takže rotor a stator teraz ešte lepšie spolupracujú na mechanickej a elektronickej úrovni.
Vysokonapäťová cievka:
Jednotka rotor-stator
Keďže ide o čisto pretekársky systém zapaľovania, nie je tu žiadne elektrické napájanie pre iné spotrebiče (osvetlenie atď.) vo vozidle. Špičkové zapaľovanie len na pretekársku trať! Absolútna nevyhnutnosť pre všetkých, ktorí chcú jazdiť vpredu a vyťažiť zo svojho motora maximum.
S vnútorným rotorovým zapaľovaním MHR Team II možno spravovať viacero mapovaní bez potreby ďalšieho zariadenia. Zvolenú mapu možno meniť aj posunutím OFFSET o ďalšie ± 2° v krokoch po 0,5°.
Vďaka vývoju 8-bitového mikroprocesora uP STM8 s rýchlosťou spracovania 20 MIPS je teraz riadiaca jednotka ešte menej citlivá na rušenie a zlepšilo sa riadenie časovania zapaľovania.
Riadiaca jednotka CDI má 3 regulátory:
- "MAPS" na výber časovania zapaľovania (mapy)
- "OFFSET" na posunutie zvolenej mapy o ± 2°
- "LIM" na deaktiváciu alebo nastavenie obmedzenia otáčok medzi 11 500 ot/min a 14 300 ot/min v krokoch po 200 ot/min (najmä pre 4-taktné motory)
Môžete si vybrať z 8 naprogramovaných máp krivky zapaľovania:
- 2-taktné motory: 6 prednastavených máp s dynamickým predstihom zapaľovania
- 4-taktné:
- Všeobecne: 1 mapa s pevným časovaním zapaľovania
Okrem prvotriednych komponentov bola vylepšená celá základná konštrukcia zapaľovania, takže rotor a stator teraz ešte lepšie spolupracujú na mechanickej a elektronickej úrovni.
Vysokonapäťová cievka:
- Maximálne vybíjacie napätie > 40 KV pri otáčkach motora > 3000 ot/min
- Maximálna špičková medzera napätia otvoreného obvodu > 50KV
- Čas nábehu pri 10 baroch > 1750 V/uS
Jednotka rotor-stator
- Hmotnosť statora znížená približne o 30 %. celkovo 100 g
- Monolitický magnetický obvod s vysokou permeabilitou
- Optimalizovaná magnetická dráha
- Zosilnenie vinutej časti káblom s vyššou triedou izolácie a väčším priemerom vodiča
- Zlepšenie elektrického výkonu o +20 %
- Zníženie minimálnych rozbehových otáčok zo 450 ot/min na 370 ot/min
- Miniatúrna nepriepustná zástrčka s triedou ochrany IP67, s retenčnou poistkou
- Motor Ø 58 s neodymovými permanentnými magnetmi
Keďže ide o čisto pretekársky systém zapaľovania, nie je tu žiadne elektrické napájanie pre iné spotrebiče (osvetlenie atď.) vo vozidle. Špičkové zapaľovanie len na pretekársku trať! Absolútna nevyhnutnosť pre všetkých, ktorí chcú jazdiť vpredu a vyťažiť zo svojho motora maximum.